Mine-asan 24 haftalık bebeğime isim bulmaya çalışıyoruz. Ben Enes ismini beğendim ama Kerem isminde de kararsızım size hangisini koymalıyız
miyopmom Mine-asan bizde 23 haftaligiz ben Hamza istiyorum esim bi turlu onaylamiyor baska isimler sunuyor benimde onlar hosuma gitmiyor ne olucaz bakalim🥰ikside guzelmis isimlerden
Cokomik Mine-asan kerem cok guzel, bende keren koymak istemistim ama esim istemedi 😕 ikinciye insallah :)
Mine-asan Arkadaşlar bende Kerem ismini çok beğeniyorum ama eşim kabul etmiyor ikna etmeye çalışacağız artık 😅 Mine-asan