selenemiss Merhabalar 31.haftama girdim dün akşam ilk defa eve dönerken yürürken vajinama bebek kafasını çarpıyomuş gibi ağrılar girmeye başladı sanki çişimi kaçırcakmış gibi saniyelik ağrılar, sonra eve geldik yattım uyucam yok uyuyamıyorum bebek kafasını oynattıkça sanki içerde bi sinire değiyor değmesiyle ben vajinamda bi ağrı hissediyorum saniyelik ve hopluyorum acıdan... ve bu bütün gece sürdü her ağrıda wc’ye gitmek idrarımı yapma hissiytı geliyor ama idrarım yok çıkmıyor ama beynime öyle sinyal gönderiyor gibi.. buna benzer bişi yaşıyan oldu mu ? Doktorum tatilde nöbetçi doktora da gitmek istemiyorum bayramın bitmesini bekliyorum ama burda da paylaşmak istedim Teşekkürler 🙏🏻
yagmuryilmaz selenemiss canım bende 31. Haftamdayım aynı şeyi dünden beri bende yaşıyorum rahatsızlık verici bi his pazartesi doktora görünücem kendimi çok yordum ondan olduğunu düşünüyorum bence sen de dinlen
selenemiss Baharun2 evet dönmüş kafası aşağıdaymış en son bayramın 1. Günü nst çekildi herşey normal dedi nöbetçi doktor usg ile de baktı normal dedi ama ertesi gün bu çıktı işte bi anda :/
selenemiss yagmuryilmaz allah allah çok ilginç umarım kötü bişey değildir hiçte yormuyorum kendimi ama hep yatıyorum hatta :) size de geçmiş olsun 🙏🏻