Krkmztugce Kızlar bebegım 9 günlük bugün doktora gittik kendisini gazdan dolayı çok kasıyo doktor da colinox diye bi damla verdi kullananlar vAr mı ??
ZeEr_09 Krkmztugce canim onu bilmiyorum ama herkes aşırı derecede kimyon öneriyor.annenin kullanımı ile birlikte bebege sütten geçince gaz sorunu gidebiliyorum.denedin mi