Gamzekcbyk Kızlar 12 haftalık hamileyim bugün perinatolojiye gittim 2 li tarama için, ara ara lekelenmelerim oluyodu bugün doktor bebegin esi aşağıda dedi yaşayan var mı bu durumu sonraki aylarda yukarı çıkıyor büyüdükçe dedi.
Ipekkarakus0 Gamzekcbyk 15 haftalıkken yaşadım canım 17. Haftamda yavaş yavaş yukarı çıktı doktorda böyle olması gerek zaten dedi