Kızlar turkıyede nasıl bılmıyorum az once post actım yurtdısındakıler yok galıba kımse yazmadı belkı bılgınız vardır ben suan 36+0 haftadsyım 8 mart ıcın dogum tarıhı aldım o gune kdr veya o gun sancım acılmam vs yoksa yatışmı verırler yoksa sunı sancıyla dogurturlarmı