Mrvcvn Kızlar 15 haftalık hamileyim ama göbeğim günde üç defa falan seğiriyor bebeği daha hissedemessin desikleri için merak ediyorum bu seğirmeler normalmi acaba başına gelen varmı
Ekimucizesi Mrvcvn benim 12 yorulunca çok hareket edince seğirme oluyo ben de normal mi acaba diye dşünüyodum
Mrvcvn Duygudrk Minnosunannesi yani benim hissettiğimde bebeğim olabilir mi kızlar ay çok heycanlandım 🙆
Duygudrk Mrvcvn olabilir bu haftalarda başlıyor ama 20 lerde daha netleşiyor 🤗 kişiden kişiye farklılık gösterebilir ama bende öyle olmuştu cok güzel bir his 🙏
Eliftotree Eğer zayıfsan daha erken hissedersin canim ben 47 kiloyum şu an ilk hareketini 16.haftada hissetmiştim şimdi 18+5 haftalık oldum daha belirgin olmaya başladı 😊😊
CansuHakanDabakan Ekimucizesi normal bence bende o zamanlarda seğirme olarak hissediodum karın kaslarım sıkı baya belki onun etkisi baya önceside hissediodum arada seğirme şeklinde ama çoğu gaz vs diyo bu duruma ama insan kendi vücudunu anlar bence☺
CansuHakanDabakan [bilinmeyen] bende de öyle oluyordu pıt pıt yapıodu geceleri☺ Asıl hareketleri hissetmene az kalmış o zaman cnm, bende pıt pıtlardan sonra 1-2hafta içinde tekmeleri hissettim😍🙏🏻