Çok abartıyorlar inanın korkulacak hiç birşey yok 1 yada 1.5 dk anca sürüyor bende çatı muanesi yaptırmadan okudum yorumları yok ağrım oldu yok lekelenmem oldu hiçbiri olmadı korkmayın herkesin yaptığı yorumlarla kendinizi karşılaştırmayın herkesin vücudu yapısı farklı bir örnek daha vereyim hamile kalmadan önce ilaçlı ultrason filmi çektirdim o kadar kişi yok ağrısı cok yok anestesiz olmaz diye yazmıslar anestesiz olur tabikide ben anestesiz almadan yaptırdım ve cıktım bu kadar mıymış dedim