Merhaba arkadaşlar korona oldum sanırım yüzde 90 yanı. Ateşim 39 40. bazıları minoset iç diyor bazıları parol diyor .siz ne yaptınız bebeğe bir şey olacak diye korkuyorum .kusma ates bas ağrısı tüm kemiklerim kiriliyo buzun içinde oturuyor gibiyim. Ne yapim şaştım kaldım iştahsızlık mide bulantı bulanik gibi gorme