Gecmiş olsun. Benim öyleydi bir önceki gebeliğim. Kese küçük geliyordu ama benim bebegim büyümüyordu gerektigi kadar. Kalp atımını gördük ama duymadık. 10 gün sonra gittiğimde kalbi durmuştu, patalojide Trizomi 16 cıktı yani 1 kromozom fazlaymış. Ondan gelişmemiş. Fakat sizinki geliliyormuş sıkıntı yapmayın. Çünkü makale falan okumustum bu konuda, oranları miktarları var, o aralıktaysa bebek de büyür zamanla kese de