İki üç gündür bende de toplanma sertleşme var 31+5 im henüz ama ilk bebişimi de tam 31+5 te doğurmuştum belirtileri hatırlayamıyorum sadece baş ağrısıyla dktora gitmiştim tansiyon çıktı doğuma alındım acil :/ şimdi bunlar da doğum yakın habercisi midir acaba.dünden beri de bebek hıçkırıyor