Sedaaaa2 toplanma derken nasıl bir şey oluyor ya benimde sağ tarafta sanki kafasıyla ya da ayağıyla iteliyor gibi hissediyorum karnımı şişiriyor acayip bende yer daraldığı İÇİN sığamıyor zannediyordum sertleşiyor falan bu hareketler tehlike arz ediyor mu doktoruma da hiç sormadım normaldir diye 😢