Twinmamaa Merhaba güzel anneler, ikizlere hamileyim ve muhtemelen mama kullanacağız. Kullanıp memnun kalanlar mama markası önerisinde bulunurlarsa sevinirimm😘
nevamm1 Twinmamaa her bebek farklı oluyor canım birine iyi gelen diğerine gelmiye biliyor ilk önce Aptamil ile başladık aşırı gaz ve kabızlık yaptı hipp kullandık sonrasında gercekten çok iyi di kiloda aldiriyordu ama sonradan alerjisi çıkınca Aptamil alerji maması kullanmaya başladık doktor raporuyla.bebelac vermek istedim bı kutu deniyeyim dedim mesela onu hiç almadı istemedi.