Esra-dnmz Kızlaarrr 38+1 deyim ufak sancılarım var.. Şehir hastanesine gidiyorum doktor ne bi tahmini gün verdi ne de sezeryan veya normal doğum dedi ne zaman söyleyecekkkk
Acemianne__ Esra-dnmz çatı muayenesi yapmadı mı. Bazen son anlara bırakıyorlar çatı muayenesini sezaryen de olsa son anda olsun diye bekliyolar
Yzaman Esra-dnmz Bende 38+4 um geçen hafta benim de ağrım çıkmıştı muane oldum açıklık olmadığı için her hafta kontrole çağırdı doktor bekleyeceğiz gelmezse 41.hafta yatış yapılacakmış devlet hastanesi.
Acemianne__ Esra-dnmz çatına da bakmıştır o zaman bi darlık olsa söylerdi ☺️ kendi doğmasını bekliceksin demekki canım gününü geçerse ondan sonra söyler yani benimki öyle oluyor en azından