İyi aksamlar kızlar.. Bu gün çok az hiss ettim bebegimi , mesela 2.3 gün önce hiç unutturmuyordu kendisini. Bu gün öyle degil. 18.19 haftalık hamileyim. Az önce koltuktan kalktım eskiden haraket ettigi yerde agırlık varmış gibi hiss ettim , oturdum haraketini hiss ettim ama hep aynı yerde. Normal mi bu acaba?? İlk hamileligim pek bilgim yok. Bu haraketler her gün aynı kadar mı olmalı?