lunam Hulyaaa1 gebelik haftası, son adetin ilk gününden hesaplanır. Yani 1buçuk 2haftalık olamaz. Konu sahibi 7 ocak yazmış sat için, demek ki 4 hafta civarı.
Hulyaaa1 lunam ben beta sına göre hesapladım zaten döllenmeden sonra kana karışıyo son adet tarihine göre hesaplandığını bende biliyorum bende hamileyim anlatmaya çalıştığım şey farklı
lunam Belinay0922 gayet güzel artmış. İnşallah keseyi de kalp atışını da sağlıkla görürsünüz. Yine de belki bi kaç kere daha baktırabilirsiniz betaya. Kanı aynı yerde vermeye çalışın, çünkü farklı yerler olunca değerde de değişiklikler olabiliyor.
Belinay0922 lunam peki cok tsk ederim.gebeligimi farkli sehirde ogrendim dun eve geldim dun kan verdim bugun sonuc cikti 181 cikti
lunam Belinay0922 güzel o zaman, farklı yerde kan verip de boşa tedirginlik yaşayan çok arkadaşa denk geldim de o sebeple aynı yerde vermenizi tavsiye ettim.
eylulummmm @Belinay0922 tamam canım 4 hafta 4 yada 5 günlük oluyo benimde 6 aralık ben 9+2 günlük gebeyim hesaplayinca seninki de öyle cikiuo
Belinay0922 eylulummmm peki çok tşk ederim rabbim sizin de bebeginizi saglikli bi sekilde kucaginiza almayi nasip etsin inşallah🤲
Sdatmr Belinay0922 Canım bence gayet iyi benim de 57 idi 2 gün sonra tekrar verdim 185 oldu kaç haftalıksın