Daha önce de gebeliğim oldu fakat bu çok zor geçiyor gibi. Daha 5 haftalık kan tahlillerim yaptırıyorum düzenli artıyor. 6 haftalık olunca kontrolüm var. Kasıklarım çok bıçak saplanır gibi ağrı giriyor çok fena ama. Göğüs uçlarım zaten dokunulmaz halde . Bunlar normal mi bilmiyorum aşırı da beyaz süt gibi akıntım var