Zeynep2805 Kan pıhtılaşmam olduğu için hamileliğimin başından beri corasprin ve enox 4000 iğne kullanıyorum. Coraspirini 33. Haftada bıraktım. İğneyi 36-37 gibi bırakıcaz dedi doktorum. Aynı durumda olanlar iğneyi kaçıncı haftada bırakacakmıştınız
Minnakkurabiyeveannesi27 Zeynep2805 kuzum kaç geninde var pıhtılaşma Bende bu gün son aspirinimi aldım yarın tam 33+0 oluyor iğneye doğumdan 1 hafta sonra bırakacağız dedi doktorum belkide bendeki genler farklı sendekiler farklıdır eğer sonuçların varsa seninle karşılaştırma yapalım bende tedirginim hâlâ