boraninannesii Selamlar 17 haftalık hamileyim bugün sabah burnum kanadı. Bu durum normalmiş peki başka yaşayan var mı
Minnakkurabiyeveannesi27 boraninannesii kuzum bende 12. Haftadan sonra ara ara kanama oldu şuan 32+5 im daha geçen kanadı hatta doktorum çok sık değilse olabilir korkma dedi çünkü hamilelikte kan basıncı yukseliyormus eğer ayda 1-2 defa olursa korkma kuzum