Busem44 Kızlar hamile kaldığımdan beri iştahım yok aşermiyorum canım birşey istemiyor sizce normal mi
Busssx Busem44 Bende aynı 12.hafta en başından beri iştahsızlık çok fazla sade makarna ile geçiyor günler
Nursezer37 Busem44 aşerme olmaması çok normal ama iştah açıcı balık yağı verdi bana onu kullanıyorum şuanda çok iyiyim doktora iştahın kapalı olduğunu söylersen iştah açıcı bişeyler verir şimdiden geçmiş olsun
Sevgiertunc Busem44 ben de öyleyim. Hatta hamile kaldıktan sonra 1 kilo vermişim. Doktor kendini zorla diyor ama çok zorluyor mide bulantılarım. İştahla yemek yiyen hamişlere özenmiyor değilim. 🙊 geçer elbet bizim de.