ebruuuus 39 haftalık hamileyim az önce kontrolden geldim kendi doktorum yoktu acildeki doktor herşey yolunda ama bebeğin bacağı biraz kısa dedi ikili üçlü tarama ayrıntılı ultrason herşey normaldi var mı böyle bişey yaşayan kuzular