Kubraceylin benimde 10cu haftada olmuştu silince geliyordu bi tek kahve rengi o yüzden sordum canım 20 gün devam etti doktora gittim ikinci gün hersey yolunda 20 gün sonra gel lavabo dışında kalkma dedi çok zor geçti ama şükür 20 gün den sonra kesildi bebişim cok şükür iyi doktor büyüyor yerini yapıyor dedi inşALLAH seninde öyledir canım bolbol dua et Allah büyük