Ferda_33 https://resimyukle.io/r/37MaA4adcJ teyzelerimiz biz 19 haftalık olduk ama halen doktorumuz net birsey söylemiyor sizin var mı bi tahmininiz 🥰
Ferda_33 Sermec27 hayırlısı olsun ilk bebeğim 4 yıldir bekliyorum Rabbim 3 düşükten sonra nasip etti hiç farketmez sağlıklı olsun da kuzu 🥰
ilaydaelcinn_1 benimmdunyamm Aycaaa571 edok Dilayy merhaba kızlar 🌸🙈 bize de bakar mısınıız? 👶🏻 Önceki ultrason görüntüleriyle beraber renkli ultrason görüntülerindende birer tane bıraktım daha iyi anlayabilmeniz için 🌺 https://imgyukle.com/i/o0vbGe https://imgyukle.com/i/o0v44N https://imgyukle.com/i/o0v9yP https://imgyukle.com/i/o0zQl8 https://imgyukle.com/i/o0zJin 🧡 Sema97
Sermec27 Ferda_33 ben de 2 bebeğimi kaybettim var 3. De kucagıma aldım oğlumu sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤲 🥰
Bebiscann Sermec27 canım benim ben senin melek olan oğlunun postunu okudum bu gün çok ağladım içim yandı, rabbim sana yeniden nasib etmiş çok şükür çok sevindim rabbim bir daha yaşatmasın inşallah kurban olurum yaa 🙏🙏🙏😢❤️❤️❤️❤️
Duygu_12 Sermec27 merhaba üzmezsem sebebini sora bilir miyim Bnde ayni durumu yaşıyorum şuan hamileyim korkuyorum
Ferda_33 benimmdunyamm Ahmet bey e gidiyorum 3 yıldır doktorum çok memnunum ama himmet bey de çok iyi bi doktor
Cananyildiz Ferda_33 yok canım bu resim sitesinde olan hic bir resim açılmıyor ben pek anlamam da merak etmistim😀 img yükle sitesinden olanlar açılıyor eğer atarsan
Ferda_33 benimmdunyamm bi tek doktorum erkeğe benziyor ama emin değilim ded🙈i hayırlısı olsun inşALLAH Rabb8m hepimizi bir sancıda kurtarsın 🤲
Ferda_33 benimmdunyamm pipi gördüm sanki ama emin değilim dedi bebiş biraz hareketsizdi tembelliği tutmustu o gün 😊