Patito__
Öncelikle yaşadığınız bu durum için üzgünüm..
Rabbim tekrarından korusun 🤲🏻
Acınızı pekiştirmek istemem asla ama acaba kaç haftalıktı ?
Benim kesem büyüyor her muayeneye gittiğimde fakat olması gerekenden küçük, doktor net bir şey söylemiyor, gelişimi güzel takip edeceğiz diyor..
Ama benim içimde hep bi korku var 😞