Cemre8541 ben 12 den beri boyatiyorum. Doktorum organik amonyaksız boyayla istedigin sıklıkla boyatabilirsin dedi. Gayet diplerimi de boyatiyorum lorael inoa ile.
Sac bakimlari yapiyolar hush, keratin falan onlar zararli. Bakim sonrası sıcak uygulandiginda saca havaya kimyasal yayiliyo zaten goz yakiyo baya onu solumak cok zararli. Hamile kaldigimdan beri yaptirmiyorum☺️