Nagihankilic benim eşimin kuzeni normal doğum yaptı oda 3 sene sonra Sezeryan olmuştu ilk doğumu bu bebeği normal Rami de bir hastane var inanın Dr un adını hatırlamıyorum ama isstagramdan bakın ebe cavide diye sayfası var ebenin hayırlı doğumlar dilerim bende 25 haftam bitiyor bende normal istiyorum 2016 da kızıma zorunlu Sezeryan olmuştum ama benim Dr um normal doğum yapmıyor maalesef 🤔 gitmeyi dusundum ama riskli diyor bilemiyorum Allah kismetimizde ne var sa hayırlısı ile onu nasip etsin inşallah 🤲