Kocaer Ekstra etkenler yoksa, evet kolay oluyor diyorlar. Benim de ilk doğumum çok kolaydı. Kontrole diye gidip doğurmuştum. İkinci de kolaydı ama iki sebeple birazcık daha uzun sürdü bebeğin çıkma süreci. 1. sebep: Bebeğimin boynunda kordon vardı ve eli yüzündeydi. 2.sebep: Doğumdan 4 saat önce suyumu patlattı ebe. İlk doğumum kendi suyuyla olmuştu. İkincide kuru kuru doğurmak süreci uzattı. İlk doğumdan sonra hiçbir ağrım olmadı. İkincide kuru doğum olduğu için çok ıkınmaktan doğumdan sonra bir hafta kadar kemik ağrılarım oldu. Üçüncü doğumum olacak bu yaz. Ebenin veya doktorun bu şekilde müdahale etmesine izin vermeyeceğim.