GoncaClk Çok değişik hisler içindeyim hem mutlu hem hüzünlü hem çok korkuyorum çok heyecanlıyım nasıl sabah olacak bilmiyorum ☺️
Acemiannee25 GoncaClk yarın sabah 6 da yatış yapılacak bu gece doğurmazsam😂🥲 2-3 cm açıklık var rahmi uyardı alttan muayene doktorum normal doğum planlıyoruz yarına sağlıkla gelirler umarım ama heyecan korku uç noktalarda şu an😩😂
berilzumrut511 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin dileyen isteyen herkese bu günleri göstersin 🙏
Sena_deniz_20 Bende yarın doğuma gidicem rabbim yardimcimiz olsun bir avazda sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🤲 çok tırsıyorum değişik duygular içerisindeyim 😅😢
GoncaClk Sena_deniz_20 amin canım hayırla kurtulalım ins 🤲😂 çok tedirginim 11 gbi alacaklar beni senin saatin belli mi
omerveannesi Benim de yarın sabah ❤️ hem aynı bedende son gün diye hüzün var hem de artık sağlıkla doğsun diyorum son zamanlar agirlastik tabi🤭 sağlıkla gelsin yarın bebisler 🤲🏼
GoncaClk Acemiannee25 aynen benimde uyuyamıyorum hala biseyler eksik gibi bide tam bebekte doğduktan sonra giymesi için ne vereceksiniz ya onlu takım yaptrmisjm isimli altlı üstlü olanı veryeim diyorum içlik zıbın vs ne koydunuz bu arada dogurdnz mu 😂