Mom545441 Benım çok fazla yanmam oldu idrar tahlılı yaptırdım idrar yolu enfeksiyonu dedıler antibiyotik verdıler 5 gun kullandım 2. Hafta sonra adetim gecikti 8 gun ılac kullandım dıye gecikti sandım cnkı benım adetim olmadan bel göğüs kasık agrım olurdu aynj şekilde 8 gun o agrıları cektım bugün adet olcam smdı oldum derken 8. Gün test yaptım çift cizgı cıktı cok şaşırdım hemen kan idrar verdım saglık ocagında diğer gün 5,5 haftalık hamıle oldugumu öğrendim.