Mrvklc-3008 Kızlar 26. Haftama girecem bu bi haftadır akıntım çok arttı ve vajinamda yanma var idrar kültür verdim enfeksiyon falan çıkmadı ama bu yanma geçmiyor elma sirkesi su karışımı çok duydum iyi geliyor mu bu yanmaya yoksa travazol krem mi kullanmalıyım
12mommy Mrvklc-3008 travazol iyi geliuor ama ikinci kes basima gelince doktor krem olmaz fayda etmez son aylarda fitil demisti bana
Fasulyem2 Mrvklc-3008 suyu arttırın akıntıya iyi geliyo. Travazol vey gynolomexin mantar enfeksiyonundankullanılıyo maksimum 3 gün kullanabilirsiniz. Bir de pamuklu ve ütülü çamasır kullanın günlük ped kullanmayın normal pamuk koyabilirsiniz. Sirkeli suyu haftada bi kaç kez yapın faydası oluyor çok sık da yapılmaması gerekiyomus
Mrvklc-3008 12mommy aynı benimde ama enfeksiyon çıkmaması çok tuhaf değil mi ya anlamadım gitti kullandım bakalım travazol inşallah iyi gelir