Serraa bizim gelin yaptı orda normal doğum kendi odasında doğurdu odayı hazırlamışlar ona özel çok memnundu Canım bayandı Dr u ama ben oraya pek beğenmiyorum çok temiz diyorlar ama ben bir kere gideyim dedim aşırı pis ve ilgilenmiyorlar saldım çayıra mevlam kayıra gibi muammele memnun kalan elbette ki vardır ama ben pek sevemedim sen bilirsin canım benim fikrim ve gördüklerim ama bizim gelin çok memnun 🤔