bejanne00 Doğum yaklaştıkça böyle seylere ihtiyaç duyuyor insan.. Sezeryan ile Doğum yapacağım icin böyle bir bilgiye ihtiyacım var.
Kenanizm18 bejanne00 evet canım süt arttırmak icin. Belirli bi haftadan sonra kullanılıyor o yzden haftanı sordm
Kenanizm18 bejanne00 ben dahq önce post acmıstım orayı tekrar okudumda. Dogumdan sonra başlamak daha iyi diyorlar.
bejanne00 Kenanizm18 Doğumdan önce Rezene cayı felan diyorlar ama doktora sormadan birşey kullanma taraftarı degilim
Kenanizm18 bejanne00 dogumdan önce rezene icilmiyor zaten canım benim dedigimde de varmış o unut gitsin icmeyi 🙊
Kenanizm18 bejanne00 canım etiketledim seni o postuma bi oku yprumlari istersen. Şimdilik bişi yapma bebek gelince 2/3 saat icinde gelmezse ılık bi duş alırsan uyarılır ve süt gelebilir.