Aynı sorun bende vardı 12. Haftamda doktora gittiğimde sordum doktora bu haftalarda artık rahim yukarı doğru büyüdüğü için cok normal ama uzun süre 1 gün ve aşkın geçmeyen Ağrı varsa gel kontrol edelim demişti yani ağrın olduğunda dinlendiğinde 1 2 saate ağrının hafiflemesi geçmesi gerekiyormuş