Kızlar ben adet gecikmem 3 gün falan olmuştu test yaptım gebelik testi negatif çıktı. Test yaptım çünkü ertesi gün bel ağrısı şikayetiyle doktora gitcektim tabiki test negatif çıktığı için rahattim doktor beni röntgene yolladı sonra da iki tane ilaç yazdı biri rantudil diğeri kauilil diye kas gevşetici. Ben hamile olduğumu asla bilmediğim için 10 gün kullandim bu ilaçları meğer hamileymişim doktora gittiğimde 3 yada 4 haftalık falanmis. Sonra doktoruma söylediğimde merak etme zaten zarar verdiyse hamilelik devam etmez bizi bundan sonrası ilgilendiryo dedi ama benim aklımdan çıkmıyor bebeğime bunu nasıl yaptım diye çok kafama takıyorum böyle şeyler yaşayan var mı