Zynphspt bende 34. Haftamdayım 5. Günüm çok şükür bişeyim yok sadece ilkten boğzımda yanma oldu sonrada burun tıkanıklığım hiç test yaptırmayı da düşünmedim kötü olmadığım için eşim rahatsızlanınca ikimizde yaptırdık o zaman öğrendim pozitif olduğumu hiç endişe etme bol bol su ve portakal vs c vitamini tüket ve dinlen bana doktorum ateş, nefes darlığı ve doğum belirtisi olursa bilgi ver dedi sende ateşine vs dikkat et doktorunla iletişime geç canım aşın varsa da hafif atlatırsın inşallah🤲🏻Geçmiş olsun🤲🏻