Suzanne Ben önce devlet Hastanesi’ne gittim 7.nci haftamda keseyi kalp atışını görmek için. Keseyi göremedi kan idrar testi istedi. Beta testimin sonucu çıkmadan progestan hormonum ile hamile değilsin dedi. Kan sonucu çıktığında yanına gittim varmış bebeğin dedi alttan bakmak istedi müsade etmedim. Özele gittim özeldeki devlet Hastanesi’nde yapılan teste göre kızamıkçıksın dedii. Birde burda yaptır testi dedi özelde yaptırınca olmadığı anlaşıldı .yaptıkları testler beta testi hariç yanlismis