Sinemyildirim54 Kızlar detaylı ultrason çektirmiştim temiz çıkmıştı 29.haftamda farklı bir doktora geçiş yaptım o beynin arkasında bi boşluk gördüğünü perinatolojiye gitmem gerektiğini söyledi böyle bi durumla karşılaşan var mı endişelenmeli miyim?