Ayhkn ben bayağıdır kullanıyorum hiçbir sorun olmadı. Geçen bir bayan yazmıştı. Süt içtikten sonra mı önce mi ne o ilacı kullanmış sizin gibi şikayetleri olmuş. Doktoru da Demir ilacıyla süt ürünleri arasında en az 1-2 saat olmalı demiş hatırladığım kadarıyla