Aleynaarslan Ve sonunda geldi bal oğlum 😊 20.08.2018 de akşam 22:20 de sancı vurmaya başlamıştı ama ben her zaman ki olan yalancı sancılardan sandım umursamadım biraz daha bekleyeyim şiddetlenirse giderim diye düşündüm ve saat 00:00da artık çok şiddetlenmişti sancılarım oturamıyordum bile. Duşa girdim belki hafifler dedim ama yine Yok geçmiyordu bu sefer anladım kesin doğurucam bu gece dedim kayınpederimi kaldırdım ambulansı aradık geldi ambulans sallandıkça daha çok sancı vuruyordu. Hastaneye gittiğimde açıklığım 7 cm di ama oğlum kanala girmedi bir türlü saat 01:00 da hastanedeydim ve Doğum odasına aldılar sancıdan ölüyorum sandım ben çok ağır geçti sancılarım. Bağırmam sadece ağlarım diyordum ama öyle olmuyormuş gerçekten insanın elinde değil bağırmamak. Gelip gidip açılma var mı diye bakıyorlar 7 cm kaldı bi süre suyum falanda gelmedi en sonunda ebe patlattı suyumu saat 22:20 den 04:52 ye kadar sancı çektim artık daha da sıklaşmıştı en son yalvardım beni sezeryana mı alıyorsunuz ne yapıyorsanız yapın dedim 😂 tabiki beni takmadılar. Sonunda açıklık oldu ve 21.08.2018 - 04:52 de oğlumu kucağıma aldım tepkisiz kaldım resmen o an bu benim mi diye düşünüyodum minik bi beden ve benim bebekliğimin aynısı 😇 ama oğlum doğduktan sonra o acılardan eser yok mutluluk kaynağım geldi ve şuan kucağımda uyuyor 😊 2 günlük olduk biiiz 😊 Allah hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah💕 Normal Doğum yaptım bu arada kendi sancımla 😊 sormak istediğiniz şeyler varda cevaplayabilirim 👼
pamuk_anne Aleynaarslan hayırlı olsuuun çok sevindim darısı bizlerin başına :) doğumunuz normal olmuş peki devlet hastanesinde mi oldu? Memnun kaldınız mı?
Tosbik Aleynaarslan ayyy ne güzelll 😍😍 hayirli ugurlu olsun canim. Benim 2sorum olacak, dikişin var mi? Varsa eğer normal insan gbi rahatca tuvalet ihtiyacını görebiliyomusun, oturup kalkabiliyomusun? 😊
Hatice44 Aleynaarslan maşallah canım sancılarının çok kuvvetli olması bebişinin iri olmasındanmış desene 😘 Rabbim vatana millete hayırlı evlat olmasını nasip etsin inşallah gözün aydın
Aleynaarslan Tosbik dikişim çok fazla var oturup kalkarken 2-3 gün zorlandım şimdi iyiyim ama tuvalet zor oluyor