ikramomm Aktıp ya da Bülent bey düşünüyorum hangisi daha iyi sizce fiyat olarak çok farkları yok ama bir cd veriyor biri vermiyor tek fark bu gidip memnun kalan var mı siz hangisine gittiniz
Rumeysa1903 Ben Aktıpa gittim doktor bayağı bir detaylı anlattı gösterdi bize fotoğraf değil de CD verdi
ikramomm Rumeysa1903 cd izlemişsinizdir illa ki yüzü gözüküyor mu renkli net bir şekilde bide ne zaman ne kadara oldunuz
Rumeysa1903 ikramomm 5 aylıktı benim bebeğim o zaman oldum belli oluyor CD’den ama yine de daha iyi bir görüntü olabilirdi bence
Rumeysa1903 ikramomm Bülent Beyi tanımıyorum kendim muayene olmadım ona hiç ama etrafımda önceden ona gidip memnun olan insanlar var