Dilosss167 SimayeceninAnnesi 11+3 te doktor direk erkek bu dedi 🤣 3 hafta sonra kontrolüm var kesinleşir umarım o zaman çünkü birşeyler almamak için zor duruyorum 🥰
Karelinannesi 11+1 de yüksek ihtimal erkek dedi. Erkek olunca daha kolay tahmin oluyor dolayısıyla ama yinede yanılma payı var bir sonraki randevumda 15 haftalık olacağım o zaman kesinleşir sanırım 🙏🏻🙏🏻
Hulya3456 Bende ultrason a gore 15+6 doktor yüzde 90 erlek dedi sonra yanilabilrim dedi anlamadim yani 16 haftalık bebek küçük değil artk benim tahminime gore 15 haftalık usg de onden gidiyormus bebekler
dilaradoyan EcrinEla1 16. Haftada net olarak öğrenmiştim ben. Önceki haftalarda tahmin yürütebildi sadece
asli_g01 13 haftada gittim sırtı dönüktü kıza benzettim ama belli değil küçük henüz dedi. Bugün gittim 1 ay sonraya vermişti çünkü randevuyu 18. Haftada net olarak erkek olduğunu söyledi 🥰