Nuya97 16 haftaya kadar resmen aç dolandım gibi, iştahsızlık hiç bir şey yemek istemiyordm, aç olduğum için sinirleniyordm. Neyseki mide bulantısı yaşamadım. İlla ki sevdiğin istediğin bir şey çıkarsa yemeğe çalış. Ben kilo kaybı yaşadımm, 58 gebeliğe başladım, 56kg gördüm, 17 haftadan sonra iştahım bir açıktı her şeyi yiyordum🤫 ilk aylar yeme isteğinn olmaması normal, zamanla düzelir.