Adetime 2 gün var. Fakat erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Dünde hafif kahverengi lekelenmem oldu. Bugün sağlık ocağına gidip betama baktiricaktim,fakat doktorlar grevdey olduğu için bugün yapamadım. Dün gece doktorum progestan kullanmamı söyledi vajinadan. Betama göre değerlendirme yapicakti. Bu sabah sıvı, şeffaf renkte az az akıntım oluyor su gibi.. Kasık ağrım da oluyor ara ara,aynı adet görecekmiş gibi herşey. Erken gebelik testleri yaniltmaz dimi ?
Gebeliğimin 4. Haftasındayim. Aranizda böyle yaşayan var mı,lekelenme ve akıntı gibi az az sıvı gelen..