htcks Merhabalar 23 haftalık gebeyim 2 gündür üst bacak aramda vajinanın hemen aşağısında ayaktayken ya da yürürken ağrı hissediyorum. Araştırdığıma göre Gebeliğin ilerleyen haftalarında oluyormuş çatı açılırken. Bir tek bende mi bu kadar erken başladı? Benim gibi olan var mı? Öyle çok kilo da almadım 4 kilo kadar aldım hamileliğin başından beri
Larien13 htcks Benim de 25. haftada başladı:( Sürekli bir kemik ağrısı gibi, kalkarken ya da yürürken çok rahatsız ediyor. 2 gün önce muayenede doktora da sordum, çok normal dedi ve kalsiyum-magnezyum takviyesi verdi.
htcks dilarakocc kramp gibi bir ağrı mı acaba mineral eksikliği falan mı sizdeki ? Benimki baya kemik ağrısı gibi
dilarakocc htcks sanırım ondan doktor bana gyno ferro sanol diye kapdül verdi ama sürekli unutuyorum içmeyi
Nesli29 Benim de 27de başladı, doktora söyledim normaldir dedi pek üstünde durmadı ama gerçekten rahatsız edici. Acaba hamile pilatesi felan yapsam düzelir mi diye düşünmeye başladım. Malesef pek aktif bir gebe değilim
htcks dilarakocc Larien13 Sanırım benimki de kalsiyum magnezyum eksikliğinden Doktorum duosvit diye bir multivitamin vermişti içinde yok yok maşallah ama her ictigimde kusuyordum o yüzden pek işe yaramadı galiba . Günde bir şişe maden suyu içmeye çalışıyorum.
Larien13 htcks İyi yapıyorsunuz🤗 Benim 3 ay önce doğum yapan arkadaşım da aynı sıkıntıyı yaşamıştı, son haftalara doğru o ağrı geçti demişti. İnşallah bizimki de bir an önce geçer 🤗