Kızlar ben 18 haftanın içindeyim ve hissetmiyorum sanırım, sanırım diyorum çünkü çoğu kişi 16. haftadan itibaren hafif bi seyerti gibi bile olsa hissettim diyor. Açıkçası ben anlamıyorum hareket ediyor mu etmiyor mu. Siz bu konuda nasılsınız ? Yani bebek hareketi olduğunu net alıyor musunuz ? Kaçıncı haftada bebek hareket etti diye ayıracak kadar belirgin hissettiniz?