Yenianne7 Hamilelik10 7+3 olduk bizde 😊 Son 2 gündür iyiyim. Öncesinde yemeğin ortasında midem bulanıyor kalkıyordum sofradan.. Doktorumuz vitamin yazdı daha iyiyim sadece kalp çarpıntılarım ve nefes darlığım oluyor oda normalmiş 🤗
ceymus7 Tubiss düşük tehlikenizi ultrasondan bakınca anlıyorlar mı?yoksa kanamayla mı belirti veriyor
Irmakdkm Esmaky benim beyaz hafif sarı akıntım oluyo bide idrarımda az yanma oluyo . Mide yanmamda çok en son 4+3 tü kese gözüküyordu yarın doktora randevu aldım inşallah bişey yoktur🙏🏼
Lale_41 Slm kuzular bende 10 haftalık hamileyim ve düşük tehlikem var 3. Ayın dolmasını bekliyorum iğne ilaç vesaire kullanıyorum hayırlısı ile atılacak inşallah hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum ve Nisa’nda bebeklerimizi kucaklarımıza sağlıklı almak dileğimle🤗🤗🤗