Glcnn mutsuz olma.
Her an mutlu ol.
Bence bebek çok etkilenio. Şuan minnack bişede olsa yaaa hücre dahi olsa bence çok etkilenio.
Daha bi kaç gün önce, arkadasım hamile oldugunu öğrendi. 6+6 mı ne. O sürece kadar hiç bir sıkıntı yaşamadı.
Hamile oldgunu öğrendiği an depresyona girdi.
İstemiyorum die.
Ağlıodu çılgınlar gibi öyle nefrt etti kendinden öyle istemedi bebeği.
Ve çalışan biri. Yaptığımız işte çalışmak sakıcalı ben çalışmayı kestim hamilelik iznine çıktım ama arkadasm o kadar istemiyoki işe gitti.
Neyse ertesi gün karnına ağrılar girmiş. Ve kanama azck.
Bana dio öncesi hiç bişe hissetmedim şindi neden varlıgını hissediyorum dio. Zaten dr a gidip aldırcaktı.
Ertesi gün dr a gidiyo. Dr sen zaten bu pskolojyle doğurma dio.
Bu hala depresyonda. Ve ertesi sabah bebek kendi düşüo.
O kadar hafta sessiz sakin gelişen bebek son bi kaç günde kendini bırakmış. Dr da hisseder demiş.
Uzun oldu ama demem o ki, her an mutlu olalım :) etkilenmesin :)