ftmaygmur ilk gittiğimizde kendi özel numarasını vermişti,herhangi birşey de çekinmeyin arayın ya da whatzapptan yazın görür görmez dönerim diye.
Zırt pırt aramadım tabi,üç dört kere birşey sormak için yazdım kendisine,sağolsun müsait olduğunda hemen döndü,döner de.bir kere de şiddetli ağrıdan gece yarısı eşim aramak zorunda kaldı hemen ilgilendi.