byzza16 Ruken_akkus07 kalp atışları var mı? Bu haftalarda önce kalp atışı oluşuyor daha sonra bebek oluşuyor zaten kalp atışı varsa normaldir
Kavakyellerihercai Ruken_akkus07 belirtileriniz neler acaba kesede yolc kesesi görünüyor mu ultrason görüntünüz var mı atabilir misiniz vajinal mi baktı
benimmdunyamm Ruken_akkus07 atış var mı mesela benim 6+1 de duymadik ama atışı gordu doktor atış var dedi
Leylasiva21 Ruken_akkus07 özel doktora mi devlete mi gittin ben devlete gittim boş dedi özele gittim kalp atışını duydum
Ruken_akkus07 byzza16 inşallah benikde bilgim hiç birşeye yok soracak birisi iyiki uygulama yinindirdm
Mom_07 Canım geçen hafta ben 6 haftalıkken gittim doktorum resmen kalp atiis yok temizleyelim dedi.. bende hayr dediim ben neler okudum 8 9 haftalıkken bile duyanlar var diye. 7. Hafataya girdim persmbe günü gidicem inşallah duyarım tek ümidim 🙏🙏
Ruken_akkus07 Leylasiva21 devlete kaç haftalıkken gittin 10 gün sonra gel dedi dua ediyorum inşallah boş cikmaz
Kavakyellerihercai Ruken_akkus07 bende bilmiyorum inanın ama kesede yolc kesesi oluşursa bebekte oluşur diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum
Leylasiva21 Ruken_akkus07 tam 6+4 te gittim kese boş dedi bende daha önce bir düşük yapmıştım. Çok korktum eşim dedi hemen özele gidelim hemen gittim hem keseyi gördü hem kalp atışını duydum. 25+1 olduk çok şükür imkanin varsa özele git derim
Rmsc Ruken_akkus07 biraz daha bekleyin inşallah kalp atışlarını duyarsiniz , benimde boş gebelik oldu ve kürtaj olmak zorunda kaldım hakkinizda hayırlısı olsun inşallah üzülmeyin belkide geç dollenme olmuştur bir ihtimal buda var