byzza16 Esaesa bu bezden beze degisiyor kalıpları farklı oluyor. Ben ilk Molfix 1 almıştım kalıbı büyüktü sleepy de 1 numara baya küçük onda da 2 numara almıştım yenidoğan bebeğime
denizvebulut Esaesa Ben 0,1,2 aldım. İlk doğumumda oğlum 3 kg doğdu sonra ödemi de atınca 2.850ye düştü. 1 nolar bile büyük geldi. Premium care 0 aldım. Çok rahat etmiştim. Şimdi de ne olur ne olmaz diye 3 boydan da alıp çantama yerleştirdim.