nsliscn Efemom2 ben ilk zamanlarda ücret ödemeden alıyordum hatta doktora yazmadan eczaneden alıyordum 2 hafta önce 200 tl fark çıkıyordu ben raporu bulabilirsem yazarım 😊
Efemom2 nsliscn tamam bende kutu başı 100tl ödüyorm bazıları raporda farklı yazdıgı için falan demişti o yüzden sordum elimdeki bitince ögrenicem artk zaten kontrole gidince doktora söylicekym raporu düzenliyelim diye